Το Καλάθι Σας

Τρόποι Αποστολής

Τόπος και Χρόνος Παράδοσης

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους, σε περίπτωσεις παραγγελιών από κάποια άλλη χώρα, θα πρέπει ο πελάτης/χρήστης να μας υποδείξει το πρακτορείο μεταφορών/courier όπου θέλει να παραδωθούν τα προϊόντα. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ – 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι ώρες και οι ημέρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής, ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία ΝΙΚΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΥΙΟΙ ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΞΥΛΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α.Ε. (από εδώ και στο εξής “εταιρεία”) ή από το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών/logistics και γνωστοποιούνται στον πελάτη/χρήστη. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης/χρήστης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα – ώρα που του έχει οριστεί, η μεταφορική εταιρεία ορίζει εκ νέου ημέρα παράδοσης και το γνωστοποιεί στον πελάτη/χρήστη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει ούτε στο επόμενο ραντεβού, τότε θα πρέπει να παραλάβει με δικό του μέσο μεταφοράς τα προϊόντα, από την κοντινότερη στην περιοχή του συνεργαζόμενη με την εταιρεία αποθήκη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία, αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφόσον αυτό συμφωνηθεί με τον πελάτη.

Τρόπος Παράδοσης Παραγγελίας

Αποστολή στο πελάτη/χρήστη σε περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρείας.

Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης/χρήστης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία. Η εταιρεία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής εφόσον ο τόπος παράδοσης εξυπηρετείται από το δίκτυο διανομής της, και τα γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Ο πελάτης/χρήστης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, νησιωτική ή ακριτική περιοχή κτλ.) τότε ο πελάτης/χρήστης υπάρχει η περίπτωση να ενημερωθεί και αργότερα είτε τηλεφωνικά είτε μέσο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

H παράδοση ορίζεται έως το πεζοδρόμιο της εισόδου. Στις περιπτώσεις όπου το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών αδυνατεί να παραδόσει στο πεζοδρόμιο της εισόδου η παράδοση θα γίνεται στις κοντινότερο δυνατό σημείο παράδοσης.

Η παράδοση αφορά μεγάλα αστικά κέντρα, οποιαδήποτε άλλη περιοχή (πχ χωριά, απομακρυσμένες περιοχές) υπάρχει περίπτωση να θεωρηθούν δυσπρόσιτες περιοχές, με αποτέλεσμα να μην ανήκουν στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση των εμπορευμάτων ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη.

Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης/χρήστης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών (πχ φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Εάν δεν γίνει η ενημέρωση, τότε η εταιρεία/πρακτορείο μεταφορών έχει το δικαίωμα να σας παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.

Γενικοί όροι περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας OnLite (e-shop).

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει γραπτός στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail) της εταιρείας [email protected]. Η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας, και είναι το πολύ εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός εξήντα (60) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρεία όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις εξήντα (60) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Αλλιώς σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της εταιρείας να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των εξήντα (60) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η εταιρεία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των εξήντα (60) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την εταιρία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.